2022. jan 11.

A tökéletes hirdetés receptje

írta: Raymond Józsa
A tökéletes hirdetés receptje

A tökéletes hirdetés receptje

"Csak az lehet a csúcson, aki csúcsteljesítményt nyújt. Nekem pontosan ez a tervem." - Mike Tyson

Minél tovább van piacon egy ingatlan, a vevők annál szkeptikusabbá válnak vele szemben.

Példának felhozom a Széchenyi hegyet, ahol 2 évig árultak egy házat, amit nekem sikerült pár hónap alatt értékesítenem. Ehhez mind nagyon fontos volt a fotózás, a hirdetés kiemelése többféleképpen (házként és lakásként egyaránt), valamint az ügyfelek megfelelő kezelése is.

Fedezd fel te is azt a módszert, ami valóban segít!

Van néhány pont, amire nagyon nagy hangsúlyt kell fektetni!
1. fotók
2. alaprajz
3. szöveg
4. hirdetések költsége

A fotózás:
Gondolom, tapasztaltad már, hogy az ingatlant vásárlók 95%-a az interneten keresgél. Általában a vevők 10-15 lakást néznek meg, mielőtt ajánlatot tesznek, ezért nagyon nagy hangsúlyt kell fektetni az első benyomásra.
Olyan ez, mint egy online társkereső. Ha az ügyfélnek megfelelnek a paraméterek és a fotókat is vonzónak találja, akkor a személyes találkozás is meg fog történni.

Az otthonodat ezért a legjobb fényben kell bemutatni, és erre bizony időt kell szánni! A legjobb képeket kell elkészíteni, és ehhez egy lenyűgöző szöveget is kell írni!

Az alaprajz:
Mindig legyen méretarányos, 3D-s, hogy jobban el tudják képzelni az ügyfelek az ingatlant, továbbá legyen hozzá átalakítási terv is!

A szöveg:
A szövegezés legyen pontos! Mindent írj le, ami fontos, és azt is, hogy mit lehet kialakítani belőle!
Ne csak a saját szemszögedből írj, hanem, mint kívülálló is! Emeld ki az előnyöket, a környékbeli adottságokat, és azt is, hogy elsősorban kinek ajánlod az ingatlant!

A hirdetési költség:
Nem elég csak feltenni a hirdetést, és várni, hogy jöjjenek az érdeklődők!
Ha például az Ingatlan.com-ra kép nélkül teszünk fel egy hirdetést, akkor naponta talán 30-40 személy nézi meg. Ebből 30-35 ingatlanértékesítő.

A másik eset, ha fizetsz a kiemelésért. Ilyenkor egy feltöltött fotó ki van emelve, ezért a hirdetést többen fogják látni. Ebben az esetben már 30-40-szer annyi a megtekintés. Igaz, ezt magánszemély nem tudja megcsinálni, csak értékesítő. (1 hirdetésre napi 3.000 forintot kell alapul venni.)

Fontos, hogy nagyon alaposan gondold át, hogyan értékesíted ingatlanodat, és próbáld meg a legtöbbet kihozni belőle!

Szólj hozzá

ingatlan